عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

ایا از وبلاگ من راضی هستید؟

خرید شلوارک لاغری هات شیپر - خرید شلوارک لاغری هات شیپر" href="http://hotshaper-shorts.ir" >خرید شلوارک لاغری هات شیپر
خرید پاور بانک - خرید پاور بانک" href="http://power-bank-shop.ir" >خرید پاور بانک
گن ساعت شنی تاپی - گن ساعت شنی تاپی" href="http://slimmingsay-hourglass.ir" >گن ساعت شنی تاپی
قیمت آیدان - قیمت آیدان" href="http://www.idan-nose.ir" >قیمت آیدان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جزیره ی ناشناخته 2 و آدرس amirsajadi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

امیدوارم در وبلاگ من لحظات خوبی را سپری بکنید

بسته جامع و کامل در مورد مطالعه درس ها.کنکور .روش مطالعه
شنبه 3 تير 1396 ساعت 4:21 | بازدید : 229 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

 

حس  برای درس خوندن ندارم-----------------مطلب یکم

روش های زیادی برای مطالعه ی بهتر وجود دارد و حتی كتاب های زیادی هم در این باره نوشته شده‌اند؛ اما این جا ده روش را درنظر گرفته‌ایم كه امیدواریم به شما در یادگیری درس كمك كند.

1.برای مطالعه به خودت پاداش بده!

تو هم می‌توانی از این روش استفاده كنی و به خودت پاداش بدهی. این جایزه می‌تواند یك خوراكی یا تماس با یك دوست صمیمی یا دیدن قسمتی از فیلم و كارتون مورد علاقه‌ات باشد. اگر مطالعه با علاقه صورت بگیرد، بسیار سازنده و اثرگذار خواهد بود. می‌توانی امتحان كنی!

2.برای كارهایت برنامه‌ی مشخص داشته باش

در صورتی كه برای هر یك از كارهایت وقت مشخصی درنظر بگیری، موفق‌تر خواهی بود؛ زیرا بدن انسان به این برنامه‌ها عادت می‌كند.

3.ساكت! دارم تمركز می‌كنم

با صدای بلند مطالعه كن تا بتوانی مطالعه كردن خودت را ببینی! از گوش دادن به موسیقی هنگام مطالعه پرهیز كن تا تمركزت از بین نرود و مجبور نشوی جمله‌ای را كه با یك بار خواندن برایت قابل فهم است، دوباره و چندباره بخوانی.

4.انگیزه داشته باش

به این فكر كن كه برای چه مطالعه می‌كنی؛ برای آن كه در آینده در شغل مورد علاقه‌ات موفق باشی، نه به این خاطر كه خانواده یا معلم، تو را مجبور به درس خواندن می‌كنند.

5.از فرصت‌هایت به خوبی استفاده كن

اجازه نده كه زمان از دست برود. طوری برنامه‌ریزی كن كه به كارهای دیگر هم برسی.

6.اگر نمی‌دانی، بپرس

اگر درباره‌ی چیزی شك داری، بی‌معطلی آن را بپرس؛ چون یك سؤال بی‌جواب ذهن تو را مشغول می‌كند و نمی‌توانی با تمركز به درس خواندن ادامه دهی.

7.ساعت مناسبی از روز را به درس خواندن اختصاص بده

آخرین ساعات شب فرصت مناسبی برای درس خواندن نیست؛ زیرا بسیار خسته‌ای. این هم خوب نیست كه درست بعد از بیدار شدن به سر میز مطالعه بروی. هم چنین هرگز بعد از غذا خوردن شروع به درس خواندن نكن، چون تمام خون بدنت برای گوارش غذا در شكم جمع شده است و خوابت می‌گیرید.

پس چه موقع برای مطالعه مناسب است؟

اگر صبح زود از خواب بیدار شده‌ای و كمی ورزش كرده‌ای، می‌توانی صبح‌ها درس بخوانی. اصلاً خوب نیست كه از روی تختخوابت؛ پشت میز مطالعه بپری. هم چنین اگر بعد از غذا خوردن خوابت می‌گیرد، یك خواب بیست تا سی دقیقه‌ای می‌تواند تو را سرحال بیاورد.

8.به اندازه‌ی كافی بخواب

بر اساس آن چه كه در نكته‌ی 2 و 7 گفتیم، همان ‌طور كه كارهایت را با برنامه‌ ی مشخصی پیش می‌بری، باید بهترین زمان را برای خوابیدن در نظر بگیری تا ذهنت فعال و سالم باشد. 8 ساعت خواب برایت كافی است.

9.میزان مطالعه‌ات را بالا ببر

این كه مطالعه، دانایی را افزایش می‌دهد حرف جدیدی نیست؛ اما عادت به مطالعه توانایی درك مسائل و تحلیل آن‌ها را بالا می‌برد. هرچند مجبور نیستی كتاب‌های خیلی سخت بخوانی.

10پس از مدتی درس خواندن، به كارهای موردعلاقه‌ات بپرداز.

سخت است كه بخواهی مانند یك ماشین بدون وقفه درس بخوانی. بهتر است هر 45 -50 دقیقه یك‌بار به خود استراحت بدهی و به كاری كه دوست داری بپردازی تا ذهنت آزاد شود.

روش شگفت انگیز برای مطالعه-----------------مطلب دوم

 

بسیاری از دانش آموزان از همان دوران ابتدایی به دنبال شیوه صحیح یادگیری و درس خواندن بوده‌اند. از شیوه‌هایی مانند حفظ کردن گرفته تا حبس کردن خود در یک اتاق ولی در اینجا شیوه‌های موثری برای مطالعه آورده شده است.

اخیرا روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرده بسیاری از این عادت‌های مطالعه هیچگونه توجیه علمی ندارند حتی برخی از این شیوه‌ها تاثیری برخلاف شواهد و تصورات موجود دارند.

در ادامه برخی از شیوه‌های موثر مطالعه و یادگیری را مرور می‌کنیم:

1- تغییر متناوب مکان مطالعه و درس خواندن:

اگرچه بسیاری از دانش آموزان به مطالعه در کتابخانه شدیدا معتقد هستند، اما دانشمندان علم ادراک بر این باورند تغییر متناوب محیط مطالعه برای یادگیری بسیار موثر است. چرا که حافظه انسان بر اساس موقعیت و مکان شکل می‌گیرد در نتیجه تغییر محیط مطالعه، میزان به خاطر سپردن چیزهایی که یاد گرفته‌اید را افزایش خواهد داد.

2- مطالعه و انجام تکالیف گروهی:

هیچ وقت قدرت همکلاسان و هم گروه های خود را دستکم نگیرید. به ویژه وقتی که بر روی یک مسئله دشوار کار می‌کنید. تقسیم مسوولیت یکی از راه‌های موثر جهت فائق آمدن بر مشکلات و کاهش حجم کاری و درسی می‌باشد و به شما اطمینان می‌دهد که درس را بهتر بفهمید. این فعالیت گروهی ممکن است حتی منجر به پیدا کردن یک دوست جدید شود.

3- استفاده از کارت‌های فلش:

بعضی وقت‌ها بهترین شیوه، همان شیوه‌ای است که همیشه از آن استفاده می‌شود. درست است که کارت‌های فلش قدیمی هستند اما هنوز وسایل خوب و قابل اتکایی هستند. نوشتن نکته‌ها، تعاریف و توضیحات بیش از یک بار، به نقش بستن اطلاعات در حافظه کمک می‌کنند. ضمن اینکه این کارت‌ها یک وسیله بسیار عالی جهت یادآوری و تداعی تعریف‌ها می‌باشند.

4- امتحان دادن:

هر چقدر هم که از امتحان تنفر داشته باشید اما مطالعات نشان می‌دهد یک ارزشیابی جدی مانند امتحان نه تنها مؤید میزان دانش دانش آموزان است بلکه می‌تواند کیفیت و ارزش علمی دانش آموزان را نیز افزایش دهد. آزمون‌های متناوب به یادگیری دوباره و به خاطر آوردن اطلاعات ما کمک می‌کند، ضمن اینکه در هنگام آماده شدن برای امتحانات نهایی تازه به ارزش و عملکرد امتحانات طول ترم پی می‌بریم.

5- خوابیدن

یک ذهن خسته، ذهنی کند است. پس به اندازه کافی بخوابید و شاهد افزایش معدل درسی خود باشید.

6- خود را در هیچ گروه یا دسته‌ای قرار ندهید

دانش آموزان اغلب خود را در یک دسته خاص طبقه‌بندی می‌کنند. به عنوان مثال خود را دانش آموزان دارای هوش دیداری یا دارای هوش شنیداری قلمداد می‌کنند یا اینکه برخی معتقدند طرف چپ مغزشان فعال‌تر است یابرخی بر این باورند که طرف راست مغزشان فعال‌تر است. تحقیقات نشان می‌دهد که این طبقه‌بندی‌ها به میزان زیادی همراه با خطاست. بهترین شیوه این است که به جای نگرانی درباره اینکه در کجای فرآیند یادگیری قرار دارید، مناسب ترین شیوه یادگیری را مطابق با توانایی‌های خود پیدا کنید.

7- حضور در کلاس

شاید این مسئله بدیهی و واضح باشد. اما سخنرانی‌های طولانی معلمان و زمان شروع کلاس‌ها در ساعات اولیه صبح، اغلب باعث شده شرکت در کلاس تا حدودی سلیقه‌ای و دلبخواهی شود. بهترین شیوه برای آمادگی در امتحانات، حضور در کلاس درس می‌باشد. در این صورت می‌توانید با سلسله مراتب درسی آشنا شده و از مطالبی که از آنها امتحان گرفته می‌شود، مطلع شوید.

8- خود را غرق جزوه‌ها و منابع درسی متعدد نکنید

با توجه به این ضرب‌المثل قدیمی که کیفیت بهتر از کمیت است، یافته‌های دانشمندان نشان می‌دهد غرق شدن در خیل عظیم جزوه‌ها و کتاب‌های درسی متعدد شیوه موثری برای یادگیری نیست. بلکه بهترین شیوه تمرکز بر روی یک موضوع و وقت گذاشتن بر روی آن تا زمان تسلط کامل بر روی مطالب موجود در آن کتاب می‌باشد. همیشه سعی کنید کمتر بین موضوعات مختلف گشته ومنبع خود را تغییر دهید. به عبارت ساده تر از این شاخ به آن شاخ نپرید در این صورت کمتر خسته شده و بیشتر یاد می‌گیرید.

9- منظم باشید

تنها چیزی که از داشتن یک ضر‌ب‌الاجل زمانی بدتر است، از دست دادن این ضرب‌الاجل می‌باشد. پس سعی کنید همیشه منظم باشید و از تعلل و به تعویق انداختن وظایف خود اجتناب کنید


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
بارم بندی درس فلسه (آشنایی با فلسفه اسلامی) پیش دانشگاهی
شنبه 3 تير 1396 ساعت 4:19 | بازدید : 1836 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

بارم بندی درس فلسه (آشنایی با فلسفه اسلامی) پیش دانشگاهی

نوبت اول و دوم :20 نمره

تا پایان فصل هفتم ص 70برای نوبت اول

فصل

نوبت اول

نوبت دوم

اول کلیات(1)

3 نمره

75/. نمره

دوم کلیات 2

5/2 نمره

5/. نمره

سوم مبانی حکمت مشا1

3 نمره

75/.نمره

چهارم مبانی حکمت مشا2

4 نمره

1 نمره

پنجم نمایندگان مکتب مشا 1

2 نمره

5/. نمره

ششم نمایندگان مکتب مشا2

5/3 نمره

1 نمره

هفتم افول حکمت مشا

2نمره

5/. نمره

هشتم حکمت اشراق

---

4 نمره

نهم جریان های فکری عالم اسلام

---

1/5 یک ونیم نمره

دهم صدر المتالهین

---

2 نمره

یازدهممبانی حکمت متعالیه

----

4 نمره

دوازدهم حکمای معاصر

---

5/2 نمره

سیزدهم حیات فرهنگی

---

1 نمره

جمع

20 نمره

20 نمره

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
سوال و و جواب در مورد کنکور
شنبه 3 تير 1396 ساعت 4:16 | بازدید : 207 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

 

سلام ، در مطالعه تمرکز ندارم . لطفا مرا راهنمایی کنید .

با سلام خدمت شما . در جواب به سوال شما باید بگم که تمرکز محصول و معلول یه حرکت خوب و رعایت کردن جمعی از فاکتورها و عادات خوب مطالعاتی هست . پس اینجوری نیست که من مدام بخوام در ذهن خودم دنبال تمرکز ایجاد کردن باشم و به دنبال اون بتونم که خوب درس بخونم . در اینجا چند راه رو توصیه می کنم . راه اول اینکه سعی کنید به دنبال خواندن درسی بلافاصله از خودتون ارزیابی مشخصی داشته باشین . مثلا الان دارین آرایه کل سال سوم رو میزنی 20 درصد ، پیش خودت بگو اینبار که ادبیات سوم رو خوندم باید بزنم 40 درصد ؛ همین ایجاد تمرکز بیشتر رو مطالعه میکنه . راه دوم ایجاد تراکم در مطالعه هست . زمان رو کوتاه کنیم و میزان مطلب رو افزایش بدیم . راه سوم شرطی سازی مکانی هست . یعنی در مکانی ثابت درس بخوانید و فقط و فقط در آن مکان به امر مطالعه مشغول باشید و نه کار دیگری و در صورت ورود افکار مزاحم به ذهن سریعا مکان مطالعه رو ترک کنید و در جای دیگری سریعا به آن موضوعی که ذهنتان را درگیر کرده فکر کنید و به مطالعه بازگردید . در صورت چند بارگی اختلال در تمرکز حواس درس مورد مطالعه رو عوض کنید . چند دقیقه ای از محیط مطالعه فاصله بگیرید . راه های زیاد دیگری هم برای ایجاد تمرکز حواس ارائه شده ، ولی مهمترین فاکتور برای حفظ تمرکز مطالعه با انگیزه و با هوش هیجانی بالا هست .

بقیه در ادامه مطلب--------------------->


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
کتاب های مناسب کنکور رشته انسانی
شنبه 3 تير 1396 ساعت 4:15 | بازدید : 195 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

 

کتاب های عمومی تمامی رشته ها:

1.پنج بحث زبان فارسی نشر الگو------------- نمره : 20

2.زبان انگلیسی........با تیک ایت گاج میتونی 15-20 % بزنی(کتاب شامل لغات کل دبیرستان)

3.معارف..:بهتره خودت بخونی ارتباط ایات درس رو با متن درس پیدا کنی. میتونی از این منابع هم استفاده کنی ولی چندان توصیه نمی کنم :1.گاج جامع 2.مهروماه جامع         نمره:12       3.ایات واحادیث گاج    نمره:15

4.عربی : رشته انسانی(اونایی که بالای70 خیلی سبز ) اگه خوب و کامل بخونی

تجربی و ریاضی: گاج برای حدود 50-60% کفایت می کنه اگه خوب و کامل بخونی

-------------------------------------------------------

تخصصی رشته انسانی:

1.ادبیات: کتاب خوبی نیست تو این زمینه ولی کلک معلم و قلم چی بدک نیستن

2.عربی: خیلی سبز جامع-تخصصی گاج

3.روانشناسی و اقتصادوفلسفه و منطق: میتونی از قلم چی گاج شبقره و... استفاده کنی

4.ریاضی: تو بازار زیاده کتاب ولی نمیدونم کدومش بهترن(در این مورد نظر بدین)

5.تاریخ و جغرافیا :نیازی به تست نیست بهتره خودت بخونی.البته واسه این2درس کتابای گاج بیشتر دردسترسن.

6.جامعه شناسی :کتاب کلا تغییر کرده و سال 92 اولین بار این کتاب با تالیف جدید مورد سوال قرار میگیره.

------------------------------

هشدار: این موارد صرفا تجربه شخصی منه و به معنای بهترین ها نیست و خودتون شاید کتابای بهتری پیدا کنین

پس اجبار محض نیست که حتما اینارو بخرین و اصلا دلهره نداشته باشین اگه نتونستین کتابای مورد نیازتون رو تهیه کنین چون یهترین عامل برای موفقیت خود شما هستین.

و اینو به یاد داشته باشین که در رشته انسانی بهتره 70-80 درصد درس ها رو خودتون بخونین تا موفق بشین

با  ارزوی رتبه 1 و 2 و 3 رقمی برای شما

مدیر وبلاگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه درس خواندن ایام عید
شنبه 3 تير 1396 ساعت 4:14 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

ایام عید.........................................

طبق یک عادت فرهنگی،ما از ایام تعطیلات استفادهی مؤثری نمیکنیم و بیشتر زمان های تعطیلی راباپراکنده کاری و استراحت می گذرانیم.علی رغم طولانی بودن تعطیلات عید باز هم کمترکسی ازاین فرصت برای جمع وجورکردن کارهایش استفاده میکند و معمولا همان رویه ی وقتگذرانی و بیهوده کاری ادامه پیدامیکند.با این وجود،ایام عید برای کنکوریها معنای دیگری پیدامیکند. این ایام از یک طرف فرصتی است برای تکمیل و جمع بندی مطالب،و از طرف دیگرفرصت آماده سازی وتجدید قوا برای روزهای باقیمانده،خیلی ها این دوران رافرصت طلایی می نامند.

آغازایام عید....................................

در روزهای اول عیدچه بایدکرد؟آیا ازهمان روز اول باید با دنیای خارج قطع ارتباط نمود؟آیا نباید به دید و بازدید عید رفت؟ پاسخ به چنین سؤالاتی کارسختی است،چراکه اولا روحیه ی افراد با یکدیگرمتفاوت است و ثانیا پایبندی خانوادهها به آداب ورسوم با هم تفاوت دارد.اگرخانواده ها و خود دانش آموزان ازحساسیت ها وسختگیری بی مورد اجتناب کنند بهتر میتوانند دربارهی نحوه ی استفاده از این ایام تصمیم بگیرند.کاری نداشته باشید،که دیگران چه میکنند، تنها برمبنای وضعیت خودتان بیاندیشید.اگرشما تمایل دارید که در دید وبازدیدهای یکی دو روز اول عید شرکت نماییدولی به زورخودتان را وادار به درس خواندن کنید احتمالا نتیجه ی خوبی نخواهیدگرفت.یا اگرکسی که یک دوره ی کاری سخت وفشرده را پشت سرگذاشته است بخواهد ایام عیدرا نیز به این دوره متصل کند.بالاخره درمرحلهای ازکار دچار مشکل خواهدشد.توصیه کلی برای روزهای آغازین عیداست که حداکثردریکی دو روز اول عید در دید و بازدیدهای مهم شرکت کنیدوخیلی دراین مورد به خود سخت نگیرید.بقیه روزها رابه درس خواندن اختصاص دهید..

اردوهای درسی.................................

درچندسال اخیر اردوهای درسی ایام عید توسط مدارس و مؤسسات آموزشی معمول شدهاست.این تصور وجود داردکه چون دانشآموزان فرصت طلایی ایام عید را ازدست میدهند لذا بهتراست درخانه نباشندودرمکان وفضای دیگری،ازوقت خودبرای درس خواندن استفاده کنند.این تصور اگرچه تا حد زیادی درست به نظرمیرسد،اما با وضعیت و شرایط همهی دانشآموزان تطابق ندارد.اگرکسی واقعا انگیزه و همت لازم وکافی را برای درس خواندن وکنکورداشته باشدچه فرقی میکندکجا باشد،و اگرکسی بخواهد تحت یک شرایط اجباری وسختگیرانه درس بخواند چه نتیجهای خواهد داشت؟حضوردر اردوهای درسی ایام عیدبرای همهی دانش آموزان نتایج یکسانی ندارد و دانش آموزان برای شرکت دراین ایام باید تامل بیشتری به خرج 15 روزه به جایی برسد،وچه بسا دانشآموزی هم که - دهند.کسی که آمادگیهای درسی وروانی لازم را ندارد بعیداست که با یک اجباروفشار آمادگیهای درسی وروانی لازم را دارد و درمنزل نیزشرایط درس خواندن مهیاست اگربه تنهایی و درخانه درس بخواند از ایام عید بهرهی بیشتری ببرد.اردوهای درسی برای کسانی مناسبت راست که علاقه وحوصله درس خواندن را دارابوده ولی شرایط وموقعیت مناسبی برای این کار ندارند. هم چنین کسانی که درمراحل مطالعاتی خودبه جایی رسیده اندکه حداقل یک دوره ی کامل مطالعه تشریحی وقسمتی رابه پایان رسانیده فقط نیازبه رفع اشکال وجبرانکمبودهادارند،بهترمیتوانندازچنین اردوهایی استفاده کنند.

نحوه ی استفاده ازایام عید.........................

این 15 روزمرحله ی مستقلی محسوب نمیشود،چراکه براساس .این مطالب عنوان شده در قسمتهای قبلی،اگردانش آموز پیش دانشگاهی هستید،در مرحله تکمیل دوره ی جامع مطالعه تشریحی و تستی دروس به سرمیبرید، و اگرصرفا برای کنکور میخوانید از اول عید تا دههی دوم اردیبهشت ماه را برای مرورنکته و تست دروس ورفع اشکال و جبران کمبودها درنظرگرفتهاید.در هرحال،فرصت ایام عید قسمتی ازمراحل قبلی و یا جدیدبرنامهی کاری شمامحسوب میشودکه میتوانیدبراساس برنامه ازاین ایام استفاده بهینهای بکنید.یک استفادهی دیگرایام عید میتواندآماده سازی برای تحمل روزهای فشرده وسخت آخرباشد.اگربا انگیزه وارادهای قوی از تک تک روزهای تعطیلات حداکثربهره را ببرید در واقع به خودتان ثابت کردهایدکه میتوانید یک دورهی سخت وفشردهی کاری را نیزبا میل و رغبت تحمل کنید.علاوه بر این،تمرین تست زنی باهدف ارزیابی سرعت عمل و رکوردگیری میتواند از استفادههای دیگرایام عیدباشد..

نتیجه گیری............................

-1 درایام عید،فقط یکی دو روز اول رابه حضوردرمراسم دید و بازدید اختصاص داده و ازبقیهی ایام برای درس خواندن استفاده کنید.

-2 درمورد استفاده از اردوهای درسی ایام عید،برمبنای آمادگیهای درسی و روانی خود با تامل بیشتری تصمیم بگیرید.

-3 بایک تصمیم و ارادهی قوی وبرمبنای برنامهی پیش بینی شده،میتوانید از ایام عید استفادهی چندمنظوره ببرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
(تصاویر) 10 کشف برتر 2012 جهان
شنبه 3 تير 1396 ساعت 3:55 | بازدید : 207 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )
سال 2012 در روزهای پایانی خود قرار دارد؛ در حالیکه اکتشافات و دستاوردهای زیادی در آن صورت گرفته و بشر را یک گام دیگر به سوی کشف رموز جهان، نزدیک‌تر کرده‌ است.

به گزارش ایسنا، سایت نشنال جئوگرافیک 10 کشف برتر امسال را از ذره گریزان بوزون هیگز گرفته تا کشف قند در فضا و خانواده جدیدی از دوزیستان ارائه کرده است.

شکست رکورد اندازه توسط سوسمار بزرگ

یک سوسمار آب شور موسوم به «لولانگ» با 6.17 متر طول بطور رسمی به عنوان بزرگترین سوسمار جهان در کتاب گینس ثبت شد.

این موجود غول‌پیکر که موضوع دهمین خبر پربیننده اخبار سایت نشنال جئوگرافیک در سال 2012 بوده، در سپتامبر 2011 در فیلیپین شکار شد.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
(تصاویر) گران‌ترین هواپیمای شخصی جهان
شنبه 3 تير 1396 ساعت 3:52 | بازدید : 185 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )
 
شرکت ایرباس از تحویل گران ترین هواپیمای شخصی جهان به قیمت نزدیک به 500 میلیون دلار در ماه آینده میلادی خبر داد.
به گزارش عصر ایران، "ولید بن طلال" شاهزاده سعودی و مدیرعامل شرکت "المملکة" خریدار این هواپیماست. این شرکت در بخش های مختلف سرمایه گذاری می کند. وی برادرزاده ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی است.
 
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ضرر محبت هایی که به یوسف ع شد!
شنبه 3 تير 1396 ساعت 3:49 | بازدید : 174 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

امام هشتم عليه السلام فرمود: زندانبان به حضرت يوسف عليه السلام گفت : من فوق العاده تو را دوست مى دارم !
حضرت يوسف فرمود: آنچه مصيبت دچار من شده به علت همين محبت و دوست داشتن ها بوده است .
همين محبت بود كه سبب شد خاله ام مرا به سرقت ببرد.
همين محبت پدرى بود كه موجب شد برادرانم نسبت به من حسودى كنند.
همين محبت همسر عزيز مصر بود كه باعث زندانى شدن من گرديد!
گفته اند: حضرت يوسف عليه السلام به خدا شكايت كرد و گفت : براى چه من مستوجب زندان شوم ؟
خداوند به او وحى كرد:
خودت زندان را انتخاب كردى و گفتى : پروردگارا زندان براى من از اين دعوتى كه اين زنان از من مى كنند محبوب تر است . اى يوسف ! چرا نگقتى خدايا! عافيت از اين دعوتى كه اين زنان از من مى كنند برايم بهتر مى باشد.

 

نظر فراموش نشود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راز شگفت انگیز در اعداد قران
شنبه 3 تير 1396 ساعت 3:39 | بازدید : 231 | نوشته ‌شده به دست امیر سجادی منش | ( نظرات )

دنیا (یکی از نام های زندگی): ١١۵

آخرت (نامی برای زندگی پس از این جهان): ١١۵

=-=-=-=-=

 

ملائکه: ٨٨

شیاطین: ٨٨

=-=-=-=-=

 

زندگی: ١۴۵

مرگ: ١۴۵

نتیجه گیری +  راز شگف انگیز+دیگر اعداد معنی دار در ادامه مطلب------------------->

خوندن این مطلب خالی از لطف نیست.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد